Reklamacje w Brasty

Jak największa satysfakcja klientów z zakupionych u nas produktów jest dla nas priorytetem. Bardzo zależy nam, na tym aby każdy klient był zawsze zadowolony z dokonanych na Brasty.pl zakupów i nie miał do nich żadnych zastrzeżeń. Jeśli podzielisz się swoimi pozytywnymi doświadczeniami ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną, pomożesz nam w budowaniu dobrego imienia naszej firmy. Nie oznacza to jednak, że jesteśmy zamknięci na negatywne opinie. Wręcz przeciwnie. Chociaż nasz asortyment pochodzi ze sprawdzonych, wiarygodnych źródeł i są to wyłącznie oryginalne produkty renomowanych światowych marek, które szczycą się precyzją i jakością, nic nie jest doskonałe. Jest dla nas jasne, że wszystko może się zdarzyć, bez względu na to, jak luksusowe, piękne, a w przypadku zegarków nawet bezproblemowe produkty, sprzedajemy.

Nie musisz się obawiać kontaktu z nami w sprawie skarg czy reklamacji, nawet w przypadku najdrobniejszych szczegółów. Każde z negatywnych doświadczeń jest dla nas bardzo ważne, ponieważ pozwala nam zapobiec jego powtórzeniu się w przyszłości, a przede wszystkim zapobiec temu co najgorsze - utracie klienta. Doceniamy każdą sugestie i zdajemy sobie sprawę, że tylko w ten sposób możemy ciągle uefektywniać nasze usługi i zdobywać pełne zaufanie naszych klientów.

Jeśli uważasz, że zakupiony produkt z jakiegoś powodu nie spełnia twoich oczekiwań, tzn. nie odpowiada opisowi, jest wątpliwej jakości czy nie posiada deklarowanych przez nas funkcji, niezwłocznie skontaktuj się z naszą firmą pod numerem 32 790 09 13 lub pod adresem e-mail info@brasty.pl. Zapewniamy, że dokładnie zapoznamy się ze zgłaszaną reklamacją, a do jej rozwiązania podejdziemy z jak największym zrozumieniem. Dołożymy wszelkich starań, aby szybko naprawić nieprzyjemną sytuację, a nasze przeprosiny za powstałe niedogodności są zawsze szczere.


Sprawdź produkty w promocji


Niemniej przypominamy, że reklamację można zgłosić tylko w okresie gwarancyjnym. Okres ten trwa 24 miesiące od otrzymania towaru (w przypadku towarów używanych okres ten ulega skróceniu do 12 miesięcy), z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec wydłużeniu o dni, w których towar znajdował się w naprawie gwarancyjnej. O ile nie uzgodniono inaczej, reklamowany towar w oryginalnym opakowaniu z uzupełnionym opisem wady i kopią dowodu zakupu należy odesłać na adres: SR4-Brasty ul. Armii Krajowej 1 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

Nie ma powodu, aby obawiać się reklamacji w Brasty. W przypadku uzasadnionej reklamacji, np. jeśli towar posiada wady uniemożliwiające prawidłowe użytkowanie, każdemu klientowi przysługuje prawo do usunięcia wady lub wymiany towaru, zmniejszenia ceny towaru, a w niektórych przypadkach nawet prawo do odstąpienia od umowy czy zwrot kosztów związanych z reklamacją.