BLACK FRIDAY

Reklamacje

Gwarancja produktu

Zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo, wybierając spośród wielu innych ofert właśnie naszą, jest dla nas nie tylko powodem do dumy, ale także wielkim zobowiązaniem. Dlatego też zawsze dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Państwa wymaganiom oraz szybko i rzetelnie rozwiązać każdą problematyczną kwestię.

Wszystkie produkty, zakupione w naszym sklepie internetowym, objęte są gwarancją. Okres gwarancji wynosi 2 lata od daty zakupu. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Karta gwarancyjna jest ważna tylko z dowodem zakupu.

Gwarancja nie obejmuje wad lub uszkodzeń:

  1. Powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego.
  2. Będących skutkiem wypadków, zdarzeń losowych, samodzielnej ingerencji, niewłaściwego użytkowania
  3. Szkiełka, paska lub bransolety, koperty, elementów mocujących i powłok zewnętrznych.
  4. Gwarancja nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt ( ustawienie zegarka, konserwacja i czyszczenie).
  5. Gwarancja nie obejmuje strat wynikłych na skutek informacji zgromadzonych w pamięci zegarka.
  6. GWARANCJA NIE OBEJMUJE WYMIANY BATERII.
  7. Odbarwienia, zarysowania metalowych części zegarka
  8. Wypadnięcia dodatków np: cyrkonii, na skutek uszkodzenia mechanicznego lub nieprawidłowego użycia
  9. Uszkodzenia będącego wynikiem oddziaływania czynników zewnętrznych
  10. http://www.brasty.pl/wodoszczelnosc

Gwarancja produktów ze second hand'u nie obejmuje wad lub uszkodzeń:
Wszystkie zegarki z second hand'u posiadają 12 miesięczną gwarancję.

  1. wady, które zostały uwzględnione w cenie produktu
  2. Powstałych po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego.
  3. Będących skutkiem wypadków, zdarzeń losowych, samodzielnej ingerencji, niewłaściwego użytkowania
  4. Szkiełka, paska lub bransolety, koperty, elementów mocujących i powłok zewnętrznych.
  5. Gwarancja nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt ( ustawienie zegarka, konserwacja i czyszczenie).
  6. Gwarancja nie obejmuje strat wynikłych na skutek informacji zgromadzonych w pamięci zegarka.
  7. GWARANCJA NIE OBEJMUJE WYMIANY BATERII.
  8. Odbarwienia, zarysowania metalowych części zegarka
  9. Wypadnięcia dodatków np: cyrkonii, na skutek uszkodzenia mechanicznego lub nieprawidłowego użycia
  10. Uszkodzenia będącego wynikiem oddziaływania czynników zewnętrznych
     

*Żywotność baterii liczy się od chwili włożenia jej do zegarka w zakładzie produkcyjnym i służy wyłącznie do celów kontrolnych. Gwarancja nie obejmuje baterii, ale na życzenie możliwa jest jej wymiana w naszym serwisie. Baterię można wymienić również w dowolnie wybranym zakładzie zegarmistrzowskim w okolicy. W zegarkach wodoodpornych wymagane jest przeprowadzenie testu wodoszczelności.

Za wodoodporność zegarka po wymianie baterii odpowiada serwis, który wykonał tę usługę. 

Uwaga: prosimy o regularne sprawdzanie i dociskanie śrubki łączącej bransoletę z kopertą a także śrubki na dole koperty. 

Uwagi dotyczące eksploatacji zegarków:

1. Zegarki należy chronić przed kurzem, zanieczyszczeniami, dużą wilgocią, słońcem i mrozem.
2. Nie należy poddawać zegarka nagłym zmianom temperatury ( np. po silnym nagrzaniu na słońcu zanurzać w zimnej wodzie, sauna itp.)

Gwarancja nie umniejsza praw konsumenta wynikających z Ustawy Konsumenckiej.

Uwagi dotyczące eksploatacji torebek:

1. Torebki należy chronić przed dużą wilgocią, zmianami temperatur oraz intensywnym słońcem, co mogłoby spowodować odbarwienie lub pękanie powłoki.

2. Torebki należy czyścić zgodnie z zaleceniami producenta uwzględniającymi materiał, z jakiego została ona wykonana.

3. W celu uniknięcia odkształcenia torebki w czasie, gdy nie jest ona używana, można utrzymać jej pierwotną formę poprzez wypełnienie wnętrza miękkimi materiałami tekstylnymi.   

Gwarancja na zegarki marki Casio

Gwarancja na zegarki marki Casio wynosi 5 lat od daty zakupu.  

 

 

 

W przypadku zegarków marki Casio podstawowa (tj. dwuletnia) gwarancja naszego sklepu internetowego jest automatycznie przedłużana o kolejne trzy lata.
Przedłużenie gwarancji odbywa się na zasadach określonych w warunkach gwarancji i nie jest dodatkowo płatne.  

 

Postępowanie w przypadku reklamacji

W trakcie trwania gwarancji można reklamować zakupiony uprzednio towar. W tym celu zamieszczamy poniżej formularz reklamacyjny, gdzie między innymi mogą Państwo opisać przyczynę rzeczonej reklamacji. Prosimy o dołączenie formularza do reklamowanego produktu. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym konsultantem - chętnie odpowiemy na Państwa pytania. 

O rozpatrzeniu reklamacji oraz dalszym postępowaniu zawsze informujemy Klienta przed upływem 14. dni od daty wpłynięcia reklamacji.
W przypadku orzeczenia bezzasadności zgłoszonej reklamacji koszt przesyłki zwrotnej do Nadawcy reklamującego produkt pokrywa on sam. 

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z prawem mają Państwo także możliwość zwrotu uprzednio zakupionego produktu do 14. dni od jego otrzymania. Zwracany produkt wraz z formularzem odstąpienia od umowy, który znajduje się na dole strony, w tym celu prosimy przesłać na podany adres:

BRASTY.PL
ul. Gen. Józefa Sowińskiego 1
40-018 Katowice


Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie towaru w stanie nienaruszonym (tj. bez jakichkolwiek śladów wcześniejszego użytkowania, zapakowanego w oryginalne opakowanie). Przed upływem 14. dni od otrzymania przez nas przesyłki, zwracamy Państwu pieniądze za tenże uprzednio zakupiony produkt.

 

Dożywotnia możliwość zwrotu towaru


Brasty.pl dodatkowo oferuje Państwu możliwość dożywotniego zwrotu towaru. Towar podlegający zwrotowi powinien być towarem nowym i nieużywanym. Przesyłka zwrotna powinna zawierać: zakupiony towar wraz ze wszystkimi elementami dołączonymi do niego (dokumentacja, oryginalne opakowanie) oraz dowód zakupu. Akceptacji oraz zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 21. dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Możliwość dożywotniego zwrotu towaru nie narusza ani nie ogranicza praw konsumenta do odstąpienia od umowy w ciągu 14. dni bez podania przyczyny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

O nieuzasadnionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony wiadomością mailową która będzie zawierała również cenę naprawy produktu według oszacowań serwisu. Do pięciu dni od otrzymania powiadomienia od firmy Brasty Group, s. r. o. Klient powinien w formie pisemnej oświadczyć, czy zgadza się na odpłatną naprawę produktu. Jeżeli Klient nie odpowie w wyznaczonym terminie, znaczy, że nie wyraża zgody na odpłatną naprawę a produkt zostanie odesłany do Klienta.

 

 

Do pobrania

Formularz reklamacyjny .

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Koszyk 0,00 zł 0

Ostatnio
oglądane

Nie przeglądałeś żadnych produktów.

Panel użytkownika

Logowanie
lub Rejestracja