Bezproblemowa reklamacja

Bezproblemowa reklamacja 

W Brasty dbamy o wysoką jakość oferowanych produktów. Nasi koledzy z magazynu są regularnie szkoleni, aby wysyłane produkty byly dokładnie zapakowane oraz aby nie groziło im ryzyko uszkodzenia podczas transportu. W rezultacie odsetek wad w sprzedawanych produktach jest naprawdę znikomy. Mimo to, dobrze jest wiedzieć, że wszelkie niedociągnięcia naprawiamy tak szybko jak to jest możliwe, aby zapewnić klientom maksymalną satysfakcję. Naszym celem jest zadowolony klient, który chętnie do nas wróci. Dlatego nawet w przypadku reklamacji, zawsze postępujemy tak szybko, jak to możliwe, aby klient nie musiał niepotrzebnie długo czekać na jej załatwienie.

Kiedy możesz reklamować produkt? 

Możesz złożyć reklamację na dostarczony wadliwy towar lub w przypadku, gdy wada ujawni się w ciągu 24 miesięcy od jego zakupu, z wyjątkiem przypadków określonych w Regulaminie. W przypadku towarów oznaczonych jako "Second Hand", nie można zgłaszać roszczeń z tytułu wad i szkód podanych w ich opisie. 

W przypadku wszystkich towarów zalecamy wcześniejsze sprawdzenie, czy nie jesteś wrażliwy lub uczulony na którykolwiek z jego składników. Z powodu reakcji alergicznej nie można zgłaszać roszczeń reklamacyjnych, a w przypadku kosmetyków ze względów higienicznych nie istnieje możliwość zwrotu! 

 

Jakie masz prawa przy składaniu reklamacji?

W przypadku, gdy zgłoszona przez ciebie reklamacja zostanie uznana za zasadną tzn. że wada lub okoliczności uszkodzenia wskazują na wadę produkcyjną, masz oczywiście prawo do bezpłatnej naprawy lub w przypadku wady nieodwracalnej do wymiany towaru. W przypadku, gdy ten sam towar nie jest już dostępny, po uzgodnieniu można wybrać inny towar z oferty firmy lub otrzymać zwrot środków.

Jeśli chcesz zatrzymać towar, a nie jesteśmy w stanie go naprawić, masz prawo wnioskować o zniżkę od ceny zakupu. Nawet w tym przypadku postaramy się sprostać oczekiwaniom i zwrócić część ceny zakupu.

Jak postępować w przypadku reklamacji?

W przypadku, gdy towar jest uszkodzony lub nie działa, a ty zdecydujesz się go zareklamować, skontaktuj się z nami za pomocą e-maila lub telefonicznie.

na adres e-mail sklepu info@brasty.pl 

telefonicznie pod numerem +48 32 790 09 13 

 

Uzgodnimy z tobą kroki postępowania, aby wszystko zostało rozwiązanie zgodnie z twoją satysfakcją. Towar możesz nam wysłać za pomocą poczty. Więcej informacji na temat warunków reklamacji można znaleźć tutaj.